Friday, June 24, 2011

Jeritan Remaja 14 Tahun Untuk Palastina..~





Aku tidak tahu..
Sampai bila aku akan terus melihat dan melihat kekejaman yahudi laknatullah..
Dan..
Sampai bila aku bisa bertahan melihat air mata dan darah menjadi penghias skrin utama di hati mereka..?
Apakah aku hanya akan menjadi pemerhati di atas penyeksaan saudaraku..?
Hanya sekadar doa yang bisa ku hantarkan melalui angin-angin jihad..
Insyaallah..
Muka ini salah satu pejuang yang menumpahkan darah semata-mata menginginkan keredhaanMU..
Yang mana berselimutkan kemerahan darah..
Semata-mata mencari redhaMU..
Semata-mata kasihkan mereka..
amin..amin..amin..

"..ya allah..titiskanlah setiap darahku di atas panji-panji fisabilillah.."


"..ya allah,aku meyakiniMU ..dan aku melihat perlindunganMU..aku bergantung kepadaMU dan keyakinanMU ..ENGKAULAH perlindung kami dan pemilik sesuatu..Engkaulah tuhan semesta alam..dan ENGKAU adalah TUHANku..YA ALLAH..HANCURKANLAH MERAKA..!!!"

No comments:

Post a Comment