Friday, July 22, 2011

Oh ALLAH..

"Dia kaya sangat. Selalu ada bila aku senang. Masa aku susah lagi la aku rasa Dia ada.."
"Bila rindu, aku baca ayat cinta yang Dia bagi.."
"Bila aku nak apa-apa, aku minta pada Dia.."
"Bila aku gundah..aku fikir Dia, terus rasa tenang.."
"Best tau bercinta dengan Dia..!

Oh Allah, I have no money, but I have You. I am rich.
Oh Allah, I have no freedom, but I believe in You. I am free.
Oh Allah, I have no patience, but I read Your Quran. I am calm.
Oh Allah, I get no respect, but You listen to my dua. I am proud.
Oh Allah, I have no time, but I think of Jannah. I have forever.
I LOVE ALLAH :') ♥

‎"Jagalah Allah maka engkau akan mendapatkan-Nya dihadapanmu, kenalilah Allah di kala senang maka Dia akan mngenalmu di kala susah.Dan ketahuilah bahawa kemenangan brsama kesabaran, klapangan bersama kesempitan dan setelah kesulitan pasti ada kemudahan."


No comments:

Post a Comment